loading...
ღღღبا من بمونღღღ
danial-melika بازدید : 20 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

با من بمون

وقتی داشتم توی اون جاده ی تنهایی از سرما یخ می زدم.......................

تو کمکم کردی........................

دستمو گرفتی.................

گفتی بهم اعتماد کن...................

دستت رو گرفتم....................

بهت اعتماد کردم.......................

باهم راهی جاده عاشقی شدیم....................

جاده بی انتها بود.............

گفتم:هیچ وقت دستمو رها نکن.............!!!

و تو دستمو محکم تر تو دستات گرفتی...............

سرمو روی شونه هات گذاشتم و آروم زمزمه کردم...

برای همیشه بامن بمون...........................

 

دانیال و ملیکا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
صدای خنده ی خدا را میشنوی؟ دعاهایت را شنیده به انچه محال میپنداری میخندد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 1,175
  • کدهای اختصاصی

    کد موسیقی برای وبلاگ

    كد جاوا در :قالبسرا