loading...
ღღღبا من بمونღღღ
danial-melika بازدید : 14 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

گرچه اینجا نیستی

هرجا می روم

یا هرکاری می کنم

صورت تو را در خیال می بینم

و دلم برایت تنگ می شود

دلم برای همه چیز گفتن با تو تنگ می شود

دلم برای همه چیز نشان دادن به تو تنگ می شود

دلم برای چشمهایمان تنگ می شود که

پنهانی به هم دل می دادند

دلم برای نوازشت تنگ می شود

دلم برای هیجانی که باهم داشتیم تنگ می شود

دلم برای همه چیز که باهم سهیم بودیم تنگ می شود

دلتنگی برای تو را دوست ندارم

احساس سرد و تنهایی است

کاش می توانستم با تو باشم

همین حالا

تا گرمای عشق ما

برف های زمستان را آب کند

اما چون نمی توانم

همین حالا با تو باشم

ناچارم به رویای زمانی که

دوباره با هم خواهیم بود

قانع باشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
صدای خنده ی خدا را میشنوی؟ دعاهایت را شنیده به انچه محال میپنداری میخندد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 1,166
  • کدهای اختصاصی

    کد موسیقی برای وبلاگ

    كد جاوا در :قالبسرا