loading...
ღღღبا من بمونღღღ
danial-melika بازدید : 13 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 نازنین خانوم من خیلی زود می خوام یه چیزی بگم و برم

نیازی هم به پاسخ این پیام خصوصی نیس

چون اگه جوابی هم بهش بدین پاسخی نداره

ولی می خوام بگم حالا فهمیدین وقتی که پیام خصوصی دادم چرا انقد رسمی حرف می زدم؟

امیدوارم که فهمیده باشید - چون جوابش خیلی سادس

خب می خواستم بگم من همه ی حرفایی که امروز تو پیام خصوصی زدم و رفتین به ملیکا گفتین رو پس می گیرم

نه به خاطر این که ملیکا فهمید نه

نشستم و با خودم فک کردم دیدم تو از ملیکا به من نزدیک تری ولی نمی دونم چرا

قلب من پیش ملیکاس

طاقت یه لحظه ناراحتیشو ندارم

نمی تونم لحظه هایی که ناراحته رو تحمل کنم

من خیلی دوسش دارم

من عاشقشم

من حاضرم نباشم ولی اون باشه

نمی دونم چی کار کرده که قلبم تسخیر شده ولی شده

من آدمی نیستم که با کسی بازی کنم و تک پر هستم

برا همون می خواستم بگم من همین جا که شروع نشده تمومش می کنم

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
صدای خنده ی خدا را میشنوی؟ دعاهایت را شنیده به انچه محال میپنداری میخندد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 1,181
  • کدهای اختصاصی

    کد موسیقی برای وبلاگ

    كد جاوا در :قالبسرا