loading...
ღღღبا من بمونღღღ
danial-melika بازدید : 24 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)


احساسات من در این واژه ها دیگر نمیـــــــــگنجد

انقدر بالا زده ک حتی در قلبـــــــــــم جا نمیگیرد

انقدر تشنه ی شنیدن عاشقتـــــــــــم از زبـــــان تــــوام ک گوشم هیچ چیز دیگر را نمیــــــشوند

من برای خودمان یک رابطه ی  پر از عشـــــق را تصور میـــــکردم

ولی اکنون ک نیستــــــی

دیگر کســـــی را نمیخـــــواهم

به تصوراتــــــم وفادار میمـــــــانم

چون در هر لحظــــــــه من تو را تصـــــــور میکنـــــــــم

حق داشتنـــــــت را ندارم ولی توانایـــــــی تصور کردن این که مال منــــــــی را دارم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
صدای خنده ی خدا را میشنوی؟ دعاهایت را شنیده به انچه محال میپنداری میخندد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,172
  • کدهای اختصاصی

    کد موسیقی برای وبلاگ

    كد جاوا در :قالبسرا